توزیع بیش از ۳۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان در قزوین

کشاورز حسین آبادی با اشاره به استمرار فعالیت آشپزخانه های مهدوی در قزوین گفت: تاکنون در شهر قزوین بیش از ۳۰ هزار غذا برای نیازمندان طبخ و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «علی اصغر کشاورز حسین آبادی» بیان کرد: رزمایش «همدلی برای ایران همدل» با لبیک به ندای رهبر انقلاب فعالیت خود را آغاز کرد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین ادامه داد: تاکنون در شهر قزوین بیش از 30 هزار غذا برای نیازمندان در 2 آشپزخانه بقعه سلطان سید محمد (س) و مسجد محمد رسول الله طبخ و توزیع شده است.

 

وی اضافه کرد: با وجود پایان ماه مبارک رمضان، رزمایش «همدلی برای ایران همدل» استمرار داشته و مردم در کنار استمرار ارائه کمک های خود، چراغ آشپزخانه مهدوی را همچنان روشن نگاه داشته اند که آشپزخانه مسجد محمد رسول الله (ص) هم همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

کشاورز حسین آبادی افزود: کمک های مردم میان نیازمندان و آسیب دیدگان از شرایط کرونا توزیع می شود از این رو کار امدادرسانی در این نهاد به نیازمندان همچنان ادامه دارد.

 

وی یادآور شد: کار امدادرسانی به نیازمندان همچنان ادامه دارد و با شماره #028*8877* آماده دریافت کمک های اقشار مختلف به نیازمندان هستیم.

 

کد خبر 939004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha