کانون‌های مساجد منتخب رویداد فهما در همدان تقدیر می‌شوند

ناهیدی فرد گفت: همزمان با آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت از ۱۳ کانون فرهنگی و هنری منتخب اولین دوره فهما در استان همدان تقدیر می‌شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: 13 کانون فرهنگی و هنری منتخب اولین دوره فهما در استان همدان تقدیر می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: هرساله کانون‌های برتر در حوزه گستردگی جذب نیرو(اعضاء)، گستردگی فعالیت‌های فرهنگی و هنری و کسب امتیاز بالا در سامانه فهما، ارزیابی می‌شوند.

وی اضافه کرد: در سال 98 نیز براساس شاخص‌های عنوان شده، 13 کانون به عنوان، کانون‌های برتر فرهنگی و هنری مساجد استان شناسایی شدند که قرار است در اواخر تیرماه سال جاری همزمان با آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت از آنان تقدیر شود.

ناهیدی فرد با اشاره به اینکه 20 کانون متناسب با برنامه و اقدامات خود در سال 98 دراین دوره از ارزیابی مشمول سرانه حمایتی شدند گفت: ازاین تعداد 13 کانون علاوه بر سرانه حمایتی، مبلغی به عنوان هدیه نیز از سوی کانون‌های مساجد کشور دریافت خواهند کرد.

 وی اشاره‌ای به اسامی 13 کانون منتخب اولین دوره فهما در استان داشت و  گفت: کانون‌های عاشورائیان(تویسرکان)، شهدای روستای تکه(نهاوند)، منتظران مهدی(عج) (اسدآباد)، انصارالحسین(ع)(کبودرآهنگ)و سراج‌المنیر(رزن) از کانون‌های منتخب شهرستان‌های استان هستند.

ناهیدی فرد ادامه داد: کانون مسجد جامع سولان، کانون المهدی (عج)، منتظران نور، فاطمه‌الزهرا(س)، شهید فهمیده، خورشید مکه، یاوران‌مهدی(عج) نیز به عنوان کانون‌های فرهنگی و هنری منتخب شهرستان همدان معرفی شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان یادآور شد: در حال حاضر 594 کانون فرهنگی و هنری با بیش از 34 هزار عضو در سطح مساجد استان فعال هستند که از این تعداد، 2 کانون (در نهاوند و همدان) در سال 99 به این مجموعه اضافه شده است.

کد خبر 939053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha