پرداخت بیش از ۹ میلیارد  تومان تسهیلات اشتغالزایی در آذربایجان‌غربی

سهندی گفت: کمیته امداد آذربایجان‌غربی از ابتدای سال جاری، بیش از ۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان در راستای توانمندسازی و اشتغال مددجویان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

«جعفر پژوهان»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: کمیته امداد آذربایجان‌غربی از ابتدای سال جاری، بیش از 9 میلیارد و 820 میلیون تومان در راستای توانمندسازی و اشتغال مددجویان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ابتدای سال جاری، برای 273  مددجوی آذربایجان‌غربی، از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه  و برای  31 مددجو نیز توسط مراکز  کاریابی  اشتغال پایدار ایجاد شده است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای مددجویان، تصریح کرد: تمام ادارات کمیته امداد استان در اجرای  برنامه‌های مصوب،  با همکاری آموزشگاه‌های فنی آزاد در حال برگزار کردن دوره‌های متعدد مهارت آموزی هستند.

وی عنوان کرد: اجرای هفت هزار و 350 طرح اشتغال با پرداخت 246 میلیارد تومان تسهیلات، کاریابی برای 731 نفر از مددجویان استان، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای پنج هزار و 850 نفر از مددجویان، اجرای سه هزار و 500 طرح از طریق راهبران شغلی و اجرای بیش از 150 طرح فتوولتانیک از اهم اهداف و برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد آذربایجان‌غربی تا پایان امسال است.

 

کد خبر 939092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha