اجرای دو پویش مهدوی ویژه محرومان در مسجد مقدس جمکران

پویش‌های «هفته‌ات را با قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان(عج) آغاز کن» و «قرار جمعه‌ها» با محور تامین و توزیع گوشت قربانی میان محرومان به همت مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران پویش مهدوی «هفته‌ات را با قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان(عج) آغاز کن» را اجرا می کند.

 

 

بنابر این گزارش، این پویش به منظور تامین و توزیع گوشت گوسفند بین نیازمندان و محرومان با مشارکت مهدی باوران و منتظران امام زمان(عج) اجرا می شود.

 

همچنین، میعادگاه منتظران ذیل قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی، پویش «قرار جمعه ها» را نیز با محور قربانی برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) و توزیع گوشت آن بین محرومان اجرا می کند.

 

 

علاقمندان به شرکت در این پویش ها می توانند با شماره گیری کد دستوری *780*313# و یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت 6104337431310430 اقدام کنند.

 

گفتنی است، قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی در شام نیمه شعبان و در لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه راه اندازی شد و توانست تا پایان ماه مبارک رمضان میلیاردها تومان کمک مردمی را در قالب بسته های معیشتی، غذای گرم، گوشت قربانی و ... بین محرومان و مستضعفان، با همکاری خیران و گروه های جهادی توزیع کند.

 

پس از اتمام ماه مبارک رمضان، از میان فعالیت های مختلف این قرارگاه فعلا پویش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) ادامه دارد و دیگر کارویژه های آن به تناسب مناسبت ها و موقعیت ها فعال می شود.

کد خبر 939106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha