راه اندازی پویش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در دهه کرامت

صدوقی از راه اندازی پویش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در دهه کرامت خبرداد و گفت: همچنین در طول دهه کرامت اصلی ترین برنامه ما تقویت «قرارگاه گام به سوی جامعه مهدوی» است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «ابراهیم صدوقی» پیش از ظهر امروز(دوشنبه 26 خرداد) در نشست «ستاد تسهیل امور زائران در دهه کرامت» که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به این که باید در دهه کرامت منتظر حضور زائران زیادی در قم باشیم افزود: دو روز در سال یکی نیمه شعبان و یکی ولادت حضرت معصومه(س) شهر قم شلوغ می‌شود.

 

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران افزود: تقاضا داریم که ورودی های مسجد جمکران حتما توسط عزیزان در مرکز بهداشت کنترل شود چراکه قطعا وقتی افراد از شهرهای مختلف به حرم مشرف شوند به مسجد مقدس جمکران نیز خواهند آمد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در طول دهه کرامت اصلی ترین برنامه ما تقویت «قرارگاه گام به سوی جامعه مهدوی» است که خیرات زیادی داشته و در ماه رمضان نیز بالغ بر 14 تن گوشت و 250 هزار پرس غذا توسط این قرارگاه توزیع شده است.

 

صدوقی با اشاره به راه اندازی پویش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در دهه کرامت، یادآور شد: از طلاب و فعالان فرهنگی در فضای حقیقی و فضای مجازی می خواهیم که در حوزه تبلیغی کمک کنند تا بتوانیم این پویش را نیز به نحو احسن انجام بدهیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دو شبستان اصلی مسجد جمکران در طرف آقایان و خانم ها بازگشایی شده است، بیان داشت: اما در دهه کرامت اگر برنامه ای داشته باشیم، فقط در صحن اصلی صوت پخش می‌ شود تا از تجمعات جلوگیری شود.

کد خبر 939226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha