تبیین خط و مشی رسانه‌ای در گرامیداشت دهه کرامت

جلسه کمیته محتوایی بزرگداشت دهه کرامت سال ۹۹ خبرگزاری شبستان برگزار و در آن به اطلاع‌رسانی گسترده و جریان‌سازی فاخر فعالیت‌ها و برنامه‌های این دهه در شرایط کرونایی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، جلسه کمیته محتوایی بزرگداشت دهه کرامت سال 99 خبرگزاری شبستان یکشنبه، 25 خرداد ماه در محل این خبرگزاری برگزار شد.

 

بنابر این گزارش، در این جلسه «ایرج ناظمی» با تاکید بر حساسیت جریان سازی و اطلاع رسانی از فعالیت های گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: با توجه به محدود شدن تجمعات مذهبی و فعالیت های حضوری به دلیل شیوع کرونا و ضرورت قطع زنجیره مبتلایان به آن، امسال بیشتر ویژه برنامه های دهه کرامت با تمرکز بر فضای مجازی دنبال و اجرا می شود.

 

قائم مقام خبرگزاری شبستان تاکید کرد: اطلاع رسانی از این ویژه برنامه ها و جریان سازی فاخر در گرامیداشت این دهه مبارک رسالتی است که خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه حوزه دین، فرهنگ و اندیشه به آن اهتمام داشته و دارد و امسال به تناسب وضعیت و شرایط خاص کشور، با جدیت بیشتری آن را دنبال می کند.

 

ناظمی با اشاره به محدود شدن برگزاری منابر و جلسات سخنرانی و مولودی خوانی در این ایام به دلیل شیوع کرونا، تاکید کرد: تلاش ستاد رسانه ای بزرگداشت دهه کرامت در خبرگزاری شبستان بر آن است تا با تولیدات صوتی و تصویری و برگزاری نشست های مجازی و وبینارها این خلاء را پر کند.

 

این گزارش می افزاید: در این جلسه با حکم قائم مقام خبرگزاری شبستان، «آمنه مستقیمی» به عنوان مسئول تولید محتوای ویژه دهه کرامت خبرگزاری شبستان منصوب شد.

 

گفتنی است، دهه کرامت در بازه زمانی اول ذی القعده، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا یازدهم این ماه، سالروز ولادت باسعادت حضرت ثامن الحجج، امام علی بن موسی الرضا(ع) همه ساله با همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف و ریاست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گرامی داشته می شود.

کد خبر 939142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha