جشن های دهه کرامت در نقاط حاشیه نشین شیراز برگزار می شود

تقوی فرد گفت: برگزاری جشن های دهه کرامت در محلات به ویژه در نقاط حاشیه نشین شهر شیراز در دهه کرامت در دستور کار شهرداری شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی تقوی فرد»، امروز (دوشنبه 26 خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: شهرداری شیراز تبلیغات شهری دهه کرامت را با رویکرد متفاوت اجرا می کند.

نماینده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با یادآوری این مطلب که بیلبوردها و تلویزیون های شهری مهیای استقبال از دهه کرامت خواهند شد، تاکید کرد: برنامه «در سایه سار کریمان» به مناسبت ایام دهه کرامت با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، توجه به دختران و آشنایی با الگوهای دینی و مذهبی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه طرح «حمتا» به اجرا خواهیم رساند، تاکید کرد: دفتر حمایت و توان افزایی سازمان های مردم نهاد برای برنامه های حمایتی و مشارکت در انجام طرح های سازمان نهاد و ایجاد زیرساخت به منظور فعالیت سازمان های مردم نهاد به بهره برداری می رسد.

تقوی فرد با اشاره به اینکه فستیوال مجازی «دختران شهر» با رویکرد جذب ایده های دختران در توسعه و زیبایی شهر اجرایی می شود، تاکید کرد: جشنواره فرهنگی هنری «در ستایش دختران» توسط این سازمان برگزار می شود و تولید نماهنگ، متن ادبی، پوستر و خوشنویسی از جمله سرفصل های این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه مسابقه ایستگاهی «مادر و دختر»، اجرایی می شود، تاکید کرد: برگزاری جشن های دهه کرامت در محلات به ویژه در نقاط حاشیه نشین شهر شیراز در دهه کرامت در دستور کار شهرداری شیراز است.

کد خبر 939179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha