تشکل‌های دینی خراسان شمالی، ۸ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باهمکاری بنیاد علوی و در قالب رزمایش مواسات، مبلغ ۸ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛ «حجت‌الاسلام علی خادمی» اظهار داشت: یکی از کارهای بسیار مهم زندگی مؤمن که مورد تأکید دین مبین اسلام است، مسئله‌ برآوردن حاجات مؤمنین و گره‌گشایی از زندگی آن‌هاست و اهمیت این موضوع در حدّی است که نبی مکرم اسلام (ص) می‌فرمایند: «هر کس دل مؤمنی را شاد کند، مرا شاد نموده و هر که مرا شاد نماید خدا را شاد نموده است.»

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی چند ماه اخیر و به‌ واسطه شیوع بیماری کرونا، مردم جامعه به‌ویژه نیازمندان با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه شده‌اند و اگر از آن‌ها دستگیری نشود آثار و تبعات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

 

وی بیان کرد: مبلغان دینی و فعالان مذهبی در اقصی نقاط کشور از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا با عزمی جزم برای پیشگیری از این ویروس وارد میدان شدند و در این بازه زمانی چند ماه اقدامات بسیار خوبی در زمینه جمع‌آوری کمک‌های خیرین انجام دادند.

 

وی افزود: پویش «به توان ما» یکی از اقدامات شایسته‌ای بود که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد تا مردم و هیئات مذهبی بتوانند کمک‌های خود را به دست نیازمندان آبرومند برسانند.

 

حجت‌الاسلام خادمی اظهار کرد: اخیراً سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری بنیاد علوی برای کمک به نیازمندان واقعی دوباره وارد میدان شده و در این زمینه کارت‌های هدیه دومیلیون ریالی و ۵ میلیون ریالی به تشکل‌های مذهبی و قرآنی تحویل‌ داده تا به دست نیازمندان شناسایی‌شده در محلات رسانده شود.

 

وی عنوان کرد: در استان خراسان شمالی تعداد دوهزارو ۷۳۷ کارت هدیه دومیلیون ریالی و تعداد ۵۵۶ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی بین مساجد، هیئات مذهبی و تشکل‌های قرآنی توزیع ‌شده که مجموع مبلغ این کمک‌ها بالغ‌ بر ۸ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به‌فرمان امام خمینی (ره) گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی مبلغان و تشکل‌های دینی از ابتدای انقلاب تاکنون در مسیر خدمت به جامعه همواره پابه‌رکاب بوده و هست و در این مسیر از تمام توان خود مایه گذاشته است، امام لازم است خدمات فرهنگی، اجتماعی و دیگر خدماتی که این قشر برای تعالی جامعه اسلامی انجام می‌دهند، بیشتر موردنظر مسئولان و مردم قرار گیرد.

 

 

 

 

کد خبر 939261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha