۶۰۰ هیئت مذهبی در گیلان ثبت شده است

منزوی با بیان اینکه در بحران کرونا ویروس هیئت های مذهبی گیلان فعالیت‌های ارزشمندی در قالب کمک‌های مومنانه داشتند، گفت: تاکنون ۶۰۰ هیئت مذهبی در استان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مصطفی منزوی» امروز (دوشنبه، ۲۶خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت اظهارکرد: مداحان و هیئت‌های مذهبی در بحران کرونا ویروس نقش ارزنده‌ای داشتند.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه قدس گیلان بحران کروناویروس را یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: هیئت‌های مذهبی در بحران کرونا فعالیت‌های ارزشمندی داشتند که باید بدان نگاه هنرمندانه شود و ایثار و از خودگذشتگی این قشر در قالب هنر به نمایش گذاشته شود.

 

منزوی با بیان اینکه بحران کرونا ویروس وحدت و هم‌دلی‌ها را دوچندان کرد افزود: در این بحران هیئت‌های مذهبی در کنار کادر درمان قوت قلبی برای این قشر زحمت‌کش شدند.

 

وی ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بیمارستان‌های گیلان، کمک به نیازمندان، تولید ماسک و ضدعفونی معابر، اهداء خون در بحران کرونا ویروس و .... از اهم فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی در گیلان بود.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ۶۰۰ هیئت مذهبی در گیلان به ثبت رسیده است و در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ مداح و هیئت مذهبی عضو سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی سپاه قدس استان هستند.

 

منزوی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های هیئت های مذهبی کشور در بحران کرونا ویروس جهت مقابله با آن بی‌نظیر بود و فعالیت‌های مسجدی را به سمت کمک های مومنانه در محلات، مساجد و مراکز درمانی هدایت کرد.

کد خبر 939265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha