بیش از ۷۰ درصد اراضی صومعه سرا نشاء  مکانیزه می‌شوند

پادیاب با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد اراضی صومعه سرا نشاء مکانیزه می‌شوند گفت: افزون بر ۱۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات برای خرید ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، چاه عمیق کشاورزی روستای بیشه گاه با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان شهرستان صومعه سرا امروز(دوشنبه، ۲۶ خرداد) مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

«احمد پادیاب» در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: برای افتتاح چاه عمیق بیشه گاه بخش مرکزی ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا افزود: با بهره برداری از این چاه ۷۷ کشاورز از مزایای آن برخوردار شده و حدود ۶۵ هکتار از اراضی تامین آب زراعی می‌شوند.


وی همچنین با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد نشاء در این شهرستان مکانیزه است گفت: افزون بر ۱۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات برای خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی پرداخت کرده‌ایم.

 

پادیاب از کاشت ارقام جدید «آنام» و «رش» در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: امسال علاوه بر توزیع ۲۰۰ تن بذر گواهی شده هاشمی وخزر، یک تن ارقام جدید از نوع مذکور به‌صورت آزمونه در این شهرستان کشت می‌شود.

کد خبر 939311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha