برگزاری مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مساجد و حسینیه های ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری و سخنرانی در مساجد و حسینیه های شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به فضایل شخصیتی امام  جعفر صادق (ع) در ابعاد مختلف گفت: ایشان همواره قرآن و عترت را دو اصل جدانشدنی دانستند و اهل بیت الگویی همسنگ با قرآن هستند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود:  امام صادق (ع) نمونه کاملی از یک انسان متبری به تربیت قرآنی بوده و ما باید در مسیر ایشان و دیگر ائمه اطهار حرکت کنیم.


وی با اشاره به برنامه‌های مختلف این اداره همزمان با روز شهادت امام صادق(ع) در ملایر تصریح کرد:  بخش محتوا در فضای مجازی در  ایام شهادت   توسط گروههای مرتبط با جامعه هدف سازمان تبلیغات از جمله برنامه‌های ما در این روز است.

وی از  برگزاری مراسم عزاداری وسوگواری در۳۰ مرکز فرهنگی و مذهبی شهرستان ملایر در  شب و روز شهادت امام صادق خبر داد و گفت: برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق   در روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه در مسجد  امام جعفر صادق ملایر  برگزار می‌شود.


وی گفت:  این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید حسن فاضلیان برگزار می‌شود.


 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه از برگزاری مراسم حرکت دسته های عزاداری از میدان امام حسین ( ع)تا مسجد جامع ملایر خبر داد و افزود: این مراسم با حضور. هیات مذهبی و اقشار مختلف مردم ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق و با سخنرانی حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر در مسجد جامع  برگزار می‌شود.


 وی در ادامه  تصریح کرد: همچنین مراسم روضه خوانی  ویژه خواهران نیز با سخنرانی حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر در ساعت ۱۶ در حسینیه  سید الشهدای ملایر برگزار می‌شود.
 
   وی  افزود: برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری بانوان در   شب و روز شهادت توسط هیئات مذهبی خواهران نیز در سایر نقاط شهرستان برپا می‌شود.


حجت الاسلام نجفی گفت: سخنرانی و اعزام مبلغین در مساجد ،حسینیه هاو تکایا  توسط 60نفر از ائمه جماعات مساجد  از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام شهادت امام صادق(ع) است. 

کد خبر 939515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha