توزیع ۲ هزار تن گوشت در قالب طرح مواسات بین نیازمندان

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای طرح مواسات و همدلی گفت: با هدف اجرای طرح مواسات و همدلی میان نیازمندان ۲ هزار تن گوشت میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز توزیع شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص طرح توزیع ۲ هزار تن گوشت گرم در قالب طرح مواسات و همدلی که صبح سه شنبه (۲۷ خرداد) انجام شد گفت: این امر با هدف تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در قالب اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی است که در نیمه شعبان سال جاری نسبت به آن تأکید داشتند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح مواسات و همدلی یکی از طرح هایی است که در قالب عنوان طرح راهکار ویژه کانون کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع ویروس کرونا با هدف تأمین نیاز مردم انجام شد.

وی توضیح داد: در سطح استان البرز به ویژه در شهر کرج شاهد بیشترین اهتمام و پیگیری برای تحقق طرح راهکار شکل گرفته است که براساس آن مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با هماهنگی امامان مساجد در قالب شناسایی افراد نیازمند محل اقدام کرده اند.

این استاد دانشگاه در پایان مطرح کرد: طرح مواسات و همدلی تنها ویژه ماه مبا ارک رمضان نیست، بلکه در تمام طول سال این طرح با هدف توجه و رسیدگی به محرومان اجرا می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تصریح کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در محلات با محوریت مسجد بیشترین شاخصه فعالیت را در روند اجرای طرح مواسات و همدلی دارند.

 

 

کد خبر 939518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha