پویش مجازی «کلام صادق» در خوزستان برگزار می‌شود

مولی از برگزاری پویش مجازی «کلام صادق» به همت کانون حضرت حجت (عج) شهرستان باوی و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

«سید محمود مولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به برگزاری پویش مجازی «کلام صادق» اظهار کرد: این پویش به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوستان به صورت استانی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) باوی با بیان اینکه این پویش به احادث کاربردی امام صادق (ع) با موضوع اخلاق و مسائل احتماعی می‌پردازد افزود: هدف از این پویش این است که با استفاده از این احادث بتوانیم به حل برخی از مشکلات موجود در جامعه و مسائل اخلاقی کمک کنیم.

 

وی تصریح کرد: خواهران و برادران خوزستانی می‌توانند احادیث کاربردی در باب اخلاق و مسائل اجتماعی از امام جعفر صادق (ع) را به‌صورت کلیپ‌های حداکثر یک دقیقه‌ای به شماره 09165256090 در پیام‌رسان واتس‌آپ و ایتا ارسال کنند.

 

مولی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این کلیپ‌ها ابتدا باید خود را معرفی کرده (نام و نام‌خانوادگی و شهر محل سکونت) و سپس متن عربی حدیث را با ترجمه فارسی بیان ‌کنند و پس از آن باید بگویند که چه نکته‌ای در این حدیث بوده که آن را انتخاب کرده‌اند.

 

وی مهلت شرکت در این پویش را تا (جمعه 30 خرداد) بیان کرد و اذعان داشت: در این برنامه به 6 نفر از برگزیدگان جوایز نقدی اهدا می‌شود.

 

کد خبر 939538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha