ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان کارآفرین در جامعه

حمیدی گفت: باید از ظرفیت جوانان کارآفرین در جامعه بیشتر استفاده شود و فرمانداری آمادگی دارد از این جوانان حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» عصر امروز (سه شنبه ۲۷ خرداد) در جمع جوانان کارآفرین اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ۹۹ را «جهش تولید» نامگذاری کردند و لذا حمایت از جوانان جزو وظایف اصلی مسئولان به شمار می رود.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: مشارکت های جوانان در جامعه منجر به موفقت در برنامه ها می شود، هرجا به جوانان اعتماد کردیم نتیجه آن را شاهد بودیم و در گرگان نیاز است بیشتر به جوانان بپردازیم.

 

حمیدی به ضرورت حضور جوانان مستعد در برنامه ها و فعالیت های اجتماعی تاکید کرد و افزود: آمادگی کامل داریم از جوانان کارآفرین حمایت کنیم.

 

فرماندار گرگان تاکید کرد: 62  هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که از این میزان 32 هزار واحد صنفی در گرگان فعالیت می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد از جرائد در مرکز استان فعالیت می کنند و از مجموع 300 ورزشکار ملی 200 ورزشکار گرگانی هستند.

 

حمیدی تاکید کرد: باید از ظرفیت جوانان کارآفرین در جامعه بیشتر استفاده شود و فرمانداری آمادگی دارد از این جوانان حمایت کند.

 

وی گفت: در حوزه کشت گیاهان دارویی در گرگان برنامه داریم و برای نخستین بار نزدیک به 900 میلیون تومان از اعتبارات بخش کشاورزی به این مهم اختصاص داده شد.

 

کد خبر 939718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha