توزیع ۵۳۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در ماسال

پور حضرت گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) ۵۳۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در ماسال توزیع شد.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت سالروز شهادت امام جمعفر صادق(ع) اظهار کرد: اقشار مختلف مردم ماسال اعم از بسیج، اصناف، بخش خصوصی و خیران در چند مرحله رزمایش مواسات و همدلی کمک‌های خود را در برای تامین بخشی از معیشت نیازمندان اهدا کردند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه رزمایش مواسات، نوع دوستی را تقویت کرد افزود: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه، همه نهادها و دستگاه‌ها و خیرین شهرستان اعلام آمادگی کردند که باید از همکاری و همراهی آنها تقدیر و تشکر کرد.

 

وی با بیان اینکه در آموزه‌های دین مبین اسلام نیز به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد تاکید شده است گفت: در حقیقت کمک مومنانه صحبت از یک بسیج همگانی برای یاری به هم نوع است.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) ۵۳۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در ماسال توزیع شد تصریح کرد: این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، حبوبات، روغن، رب و ... به ارزش هر سبد کالا ۳۰۰ هزار تومان است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه تا کنون بیش از پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده و آسیب دیده از ویروس کرونا در ماسال توزیع شده است خاطرنشان کرد: انتظار ما از مردم  این است که همچنان همکاری و همراهی لازم را تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس داشته باشند.

کد خبر 939852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha