مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) به همت کانون شهدا بهشهر برگزار شد

همزمان با فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع، برنامه‌های متنوعی توسط کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از بهشهر« غلامرضا شریعتی»شامگاه(۲۷خرداد) در مراسم سوگواری شهادت امام جعفرصادق(ع) کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) با بیان سیره و روش زندگی امام جعفر صادق(ع) ، توجه به زندگی اهل بیتی را مهمترین عامل سعادت و نیکبختی اعلام کرد.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه این مملکت محصول فداکاری جوانانی است که از لذت های جوانی خود گذشتند تا ما در آرامش باشیم، افزود: دشمن امروز ما را بر سر دوراهی قرار داده است و به فکر ذلت ما با جنگ اقتصادی است؛ اما اجازه نمی دهیم به این آرزو برسد.

 

وی اظهار کرد: استقامت مهم است و امروز با شهدا و امام جعفر صادق(ع) پیمان می بندیم که در ادامه این انقلاب، مقاومت و ایستادگی کنیم تا انقلاب ما که  انقلاب امام عصر است با پایداری و استقامت به صاحب اصلی برسد.

 

شریعتی گفت: ملت ما ملت قدرت و استقامت است و باید با رهایی از ذلت و خواری به سمت پیروزی و نائل شدن بر نیرنگ های دشمنان گام برداریم.

 

« عقیل قلندری»، در این مراسم  گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این مسجد به صورت مجازی و حقیقی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع)  بهشهر افزود: مدیحه ‌سرایی، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه های اجرا شده توسط کانون فرهنگی هنری این مسجد در مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) بود.

 

وی اظهار کرد: همچنین مراسم شب شهادت با سخنرانی « غلامرضا شریعتی» نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی برگزار و این نماینده مجلس در مراسم بیان سیره علمی و اخلاقی امام جعفر صادق (ع) پرداخت.

کد خبر 939871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha