توزیع سه مرحله ای بسته های معیشتی در بین نیازمندان توسط کانون شیخ علی بنیمان یزد

میررحیمی از توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان طی سه مرحله توسط کانون شیخ علی بنیمان بیداخوید خبر داد.

سید اکبر میررحیمی، مسئول کانون فرهنگی هنری شیخ علی بنیمان بیداخوید یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب پذیری بسیاری از اقشار جامعه، این کانون اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی کرد.

وی افزود: این اقدامات که با همکاری خیرین منطقه اجرا شد از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری آغاز شد و طی سه مرحله در بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول کانون شیخ علی بنیمان بیداخوید بیان کرد: مرغ، سویا، ماکارونی، مرغ، برنج و... از جمله اقدامی است که در این بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

میررحیمی ادامه داد: هدف از این اقدام کمک به نیازمندان و محرومان است تا بتوان در این جهت جذب به مساجد را نیز دنبال کنیم.

وی با اشاره به احیای کارکردهای مساجد گفت: در گذشته مسجد پایگاهی برای اجرای فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی بوده است که متاسفانه این روزها شاهد فراموشی این کارکردها هستیم و در صورتی که بتوانیم این کارکردها را احیا کنیم بسیاری از مشکلات جامعه ما نیز حل می شود.

مسئول کانون شیخ علی بنیمان ادامه داد: هدف ما اجرای طرح و رزمایش همدلی در دوره های مختلف است زیرا در مناطق محروم کمتر مورد توجه خیران و همچنین مسئولان هستند و ما باید از طریق گروه های مردمی و خیری در این جهت فعالیت کنیم.

کد خبر 939995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha