۷۰ بسته معیشتی توسط کانون بحرالعلوم آماده توزیع بین نیازمندان است

غفاری بابیان اینکه ۷۰ بسته معیشتی توسط کانون فرهنگی هنری بحرالعلوم مسجد امام جواد (ع) شهرکرد آماده توزیع بین نیازمندان شده است گفت: این اقلام غذایی در راستای اجرای طرح ملی «راهکار» و رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع می شود.

«سکینه غفاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی فعالان کانون فرهنگی هنری بحرالعلوم شهرکرد این دعوت را لبیک گفته و هزینه برنامه ها فرهنگی هنری را صرف تهیه و توزیع مواد غذایی بین نیازمندان کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بحرالعلوم مسجد امام جواد (ع) شهرکرد ادامه داد: فعالان این کانون نیز هم صدا با سایر نهادهای مردمی برای کمک به نیازمندان وارد میدان شدند تا بخشی از نیاز محرومان را تامین کنند.

 

غفاری در ادامه بابیان اینکه در این راستا ۷۰ بسته معیشتی توسط کانون فرهنگی هنری بحرالعلوم مسجد امام جواد (ع) شهرکرد آماده توزیع بین نیازمندان است گفت: این اقلام غذایی در راستای اجرای طرح ملی «راهکار» و رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی ابراز کرد: اقلام هر بسته شامل برنج، گوشت، مرغ، تخم مرغ، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، حبوبات، نبات، قند و چای، خرما است که در کنار این اقلام بسته های بهداشتی نیز به نیازمندان اهدا می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بحرالعلوم مسجد امام جواد (ع) شهرکرد ارزش هر بسته غذایی را سه میلیون ریال عنوان کرد و افزود: گزارش فعالیت های انجام شده در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

کد خبر 939972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha