هدیه ۲۰ هزار صلوات توسط فعالان کانون حضرت خدیجه (س) به روح مطهر شهدا

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) ۲۰ هزار صلوات را به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به روح مطهر آن امام همام و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم هدیه کردند.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان خواهر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) 20 هزار صلوات را به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) به روح مطهر آن امام همام و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم هدیه کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر هشتجین تصریح کرد: ختم قرآن کریم با حضور اعضای خواهر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) از دیگر اقدام های فرهنگی و قرآنی بود که با مشارکت فعالان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) انجام شد.

 

وی ادامه داد: این حرکت فرهنگی با هدف زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا در بین نوجوانان و جوانان مسجدی و گرامیداشت خاطره آن عزیزان سفرکرده انجام شد.

 

نوروزی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت بخش بزرگی از رسالت فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد است که این اقدام نیز در همین راستا صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) تاکید کرد: تجدید بیعت با رهبری و شهدا از دیگر اهداف این برنامه های دینی و فرهنگی بود که با مشارکت اکثر اعضا همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) انجام شد.

کد خبر 940020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha