فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایگاه معتبر بین المللی نمایه شد

صلح جو گفت: فصلنامه علمی- پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با عنوان «پارس» در پایگاه بین المللی «DOAJ» نمایه شد.

«کاووس صلح جو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پس از پیگیری ها و ارزیابی های انجام شده، مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تحت عنوان «پارس» در پایگاه بین المللی «DOAJ» نمایه شد.

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جهرم، افزود: «DOAJ»  یکی از پایگاه‌های بین‌المللی معتبر جهت نمایه‌سازی مجلات رایگان Open Access  است که امکان دسترسی و جستجوی مقالات نمایه شده را فراهم می‌کند.

 

وی خاطر نشان کرد: از مزایای نمایه شدن مجلات در این پایگاه استنادی، افزایش خوانندگان مقالات، قابلیت دسترسی مقالات برای خوانندگان بین‌المللی و امکان استناد بیشتر به مقالات است.

 

صلح جو با اشاره به اینکه «پارس»، مجله رسمی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم است که به صورت فصلنامه منتشر می شود، بیان کرد: این مجله مقالات مختلف پژوهشی در رابطه با مطالعات بالینی، آزمایشگاهی، تحقیقات برروی حیوانات و پژوهش های انجام شده در حیطه های مختلف پزشکی و پیراپزشکی را برای بررسی و چاپ مدنظر قرار می دهد.

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: این مجله مقالات مربوط به مشکلات شایع و متمایز پزشکی و همچنین پژوهش هایی در حیطه آموزش پزشکی را نیز مورد بررسی قرار می دهد.

 

وی بیان کرد: هدف از انتشار این مجله افزایش سطح دانش و آگاهی به وسیله انتشار یافته های جدید پزشکی است.

 

صلح جو با اشاره به اینکه این مجله اسفند سال 86 موفق به اخذ رتبه علمی پژوهشی، در هفتادوهشتمین جلسه کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور شد، گفت:‌ این فصلنامه در اواخر سال 1393 با گرفتن مجوز از وزارت مطبوعات کشور به نام مجله علمی پژوهشی پارس تغییر نام یافت.

 

 

کد خبر 940038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha