محصولات نوآورانه و فناورانه باید براساس نیاز بازار تولید شود

فرماندار شهرستان شیروان گفت: محصولات نوآورانه و فناورانه باید بر اساس نیاز بازار تولید شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «امین رضا مرآتی» پنج شنبه (۲۹ خردادماه) در بازدید از مرکز رشد شیروان اظهارداشت: تحول فضای استقرار و میزان پیشرفت محصولات واحدهای فناور نشان دهنده وجود نقشه راه درست در این مرکز است.

 


فرماندار شیروان با بیان اینکه این مرکز باید بیشتر از گذشته از ساختار اداری شهرستان جهت پیشبرد امور واحدها استفاده کند، خاطرنشان کرد: شناسایی درست نیازها، ارائه محصولات و راه حل متناسب با آن موجب رونق تولید و توجه هدفمند به تقاضا می شود.

 


مرآتی تغییر شرایط فعلی دنیا را با وجود بحران کرونا فرصت مناسبی برای استفاده اقتصادی موثر از فضای مجازی بیان کرد و افزود: مرکز رشد شهرستان شیروان با استفاده از ظرفیت رسانه ای باید بیشتر از گذشته در این منطقه دیده شود و مورد توجه فعالان اقتصادی و صاحبان ایده های نو قرار گیرد.

 


نماینده عالی دولت در شیروان گفت: مركز رشد، مركزي است تحت مديريت متخصصين حرفه ­اي كه با ارائه خدمات حمايتي از ايده هاي جديد، امکان تجاري سازي آنها را فراهم می­ سازد. 

 


مرآتی بیان داشت: همچنین از توسعه حرفه­ هاي جديد توسط كارآفريناني كه در قالب واحدهاي نوپاي فعال در زمينه هاي مختلف منتهي به فناوري متشكل شده ­اند و اهداف اقتصادي مبتني بر دانش و فناوری دارند، پشتيباني مي ­كند.

 


وی عنوان کرد: واحدهاي فنـاوري، واحدهاي داراي هويت حقوقي مستقل از مركز رشد بوده كه در زمينه تحقيقات كاربردي و توسعه ­اي، طراحي مهندسي، مهندسي معكوس، انتقال فناوري، ارائه خدمات تخصصي و فعاليت در جهت تجاري كردن نتايج تحقيقات فعاليت مي ­نمايند که اين واحدها  شامل شركت­ هاي خصوصي، واحدهاي تحقيق و توسعه صنايع  و يا مراكز تحقيقاتي وابسته به دانشگاه ­ها يا دستگاه­ هاي اجرايي هستند.

 

کد خبر 940059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha