تداوم نظارت ها بر اجرای پروتکل های بهداشتی در  رشت

سعیدی کیا با بیان اینکه بی‌توجهی به کرونا ویروس شیوع بحرانی این بیماری را مهیا می‌کند گفت: نظارت های بهداشتی کرونا ویروس ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فریبرز سعیدی کیا» امروز(پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد) در نشست ستاد مقابله با کرونا ویروس در فرمانداری رشت اظهار کرد: وحدت و هم دلی مردم و مسئولان کروناویروس را از کشور ریشه کن می‌کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه همگان توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند گفت: بیماری کووید ۱۹ همچنان در گیلان وجود دارد و با حضور مسافران شاهد شیوع مجدد این بیماری منحوس هستیم.

 

سعیدی کیا افزود: با وجود تلاش ها جهت ترویج خرید اینترنتی در شهرستان رشت، اما این روند موفق نبود و همچنان خریدها به صورت سنتی انجام می شود.


وی ادامه داد: باشگاه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و تالارهای پذیرایی، تفرجگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت نیروهای امنیتی و بهداشتی فعال هستند.

 

سعیدی‌کیا با تاکید بر تداوم نظارت ها خاطرشان کرد: با بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی شاهد شیوع گسترده این بیماری خواهیم بود.


وی به نقش رسانه ها در کاهش روند بیماری کووید ۱۹ پرداخت و تصریح کرد: خبرنگاران فعال با قلم شیوایشان می توانند مسئولان را در کاهش و ریشه‌کنی این بیماری منحوس با افزایش آگاهی عمومی در جامعه یاری رسانند.

کد خبر 940089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha