ضرورت حمایت از سازمان تبلیغات اسلامی برای شبکه سازی در تبلیغ دین

حجت الاسلام مهدوی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای شبکه سازی در حوزه تبلیغ معارف دینی، نیاز به حمایت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی » در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، ۳۰ خرداد) رشت در مصلی امام خمینی(رحمه الله) گفت: خداوند متعال در قرآن کریم، تبلیغ را از بزرگترین خصیصه اولیای خود می داند.


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از مهمترین ویژگی های اهل ایمان تبلیغ دین و آموزه های الهی است، گفت: هر کس در هر جایگاهی باید ترویج کننده معارف الهی به قدر توان خود باشد.

 

حجت‌الاسلام مهدوی خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب، سازمان تبلیغات اسلامی را از مهمترین رویش های انقلاب اسلامی معرفی فرمودند که با تصمیم ژرف نگرانه امام خمینی(ره) تاسیس شد و اندیشه اسلام ناب محمدی را در جامعه تزریق می کند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: برای نشر سبک زندگی اسلامی باید زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری در کشور فراهم شود.

 

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان اذعان داشت: سازمان تبلیغات با خانواده گسترده ای که از هیئت‌های مذهبی، سازمانهای مردم نهاد و مبلغان دینی دارد و رسالتی که بر عهده اش است برای شبکه سازی در حوزه تبلیغ، نیاز به حمایت دارد.

 

وی اعلام کرد: با وجود اینکه بودجه سازمان تبلیغات و نهادهای مشابه بزرگنمایی می شود اما همین بودجه هم در هنگام تخصیص به طور کامل تخصیص داده نشده و کاهش پیدا می کند و این موضوع بیانگر غربت سازمان تبلیغات است.

 

حجت‌الاسلام مهدوی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: مجاهدان عرصه تبلیغ در مقابله با کرونا بسیار خوب درخشیدند و هیئت‌های مردم نهاد با جلب کمک های خیرین نهضت تولید ماسک راه انداختند و یاور دستگاه بهداشت و درمان گیلان شدند.

 

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گیلان گفت: اگر ظرفیت شبکه تبلیغ و تشکل های مردم نهاد دینی مانند هیئت ها مورد توجه قرار بگیرد این قشر در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حماسه آفرین خواهند بود.

 

وی یادآور شد: اگر مساجد و تشکل های مردم نهاد دینی مانند هیئت ها در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن نبودند، تاکنون هجمه های فرهنگی دشمن، کشور را نابود کرده بود.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه ویروس بی حیایی و منکرات به جامعه رو به پیشرفت ایران اسلامی صدمه می زند، گفت: راه مقابله با این ویروس های خطرناک حمایت از شبکه مجاهدانه مبلغین و تشکل های مردم نهاد دینی مانند هیئت هاست که متولی آن سازمان تبلیغات است.

کد خبر 940218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha