مردم قدردان و حامی رئیس قوه قضاییه و دستگاه قضایی هستند

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: مردم قدردان و حامی رئیس قوه قضاییه و دستگاه قضایی هستند و به‌طور قاطع از او حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» در اولین نماز جمعه بعد از شیوع ویروس کرونا در مرکز استان سمنان، قوه قضاییه را نهادی انقلابی و مردمی دانست وگفت: با چشمان هوشیار قوه قضاییه چند نفر دیگر از دانه درشتان و مفسدان اقتصادی محاکمه شدند و ملت همیشه پشتیبان و حامی اقدامات این دستگاه است.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با بیان اینکه دستگاه قضایی در حال محاکمه دانه‌درشت‌ها بوده و تلاش می‌کند تا پول‌های حرام را از حلقوم آن‌ها بیرون بکشد اضافه کرد: قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی از طبری گرفته تا منصوری یا هرکس دیگری برخورد قاطع خواهد داشت.

 

 وی برخورد قاطعانه آیت الله رئیسی با مفسدان خائن در قوه قضاییه را ستود و گفت: مردم نیز قدردان و حامی رئیس قوه قضائیه و دستگاه قضایی هستند و به‌طور قاطع از او حمایت می‌کنند.

 

آیت الله شاهچراغی ضمن دعوت از رئیس قوه قضایی به استان سمنان ادامه داد: آیت‌الله رئیسی از استان‌های مختلف خبر می‌گیرد و مشکلات مردم را با دستورات و امضای خود رفع می‌کند.

 

به گفته امام جمعه سمنان مردم مشکلات جدی در دستگاه‌های قضائی استان‌ها دارند که برخی مواقع دادگستری‌ها نمی‌توانند آن‌ها را رفع کنند و این مسائل با سفر رئیس قوه قضائیه رفع می‌شود.

 

وی با تأکید براینکه قوه قضائیه تیغ بران نظام اسلامی است  تصریح کرد: در یک سال اخیر حرکت‌های انقلابی این نهاد برای مقابله با مفسدان اقتصادی در کشور موردحمایت مردم قرارگرفته است.

 

آیت الله شاهچراغی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت که به‌عنوان دهه امامت و ولایت لقب گرفته  است اظهارداشت: دهه کرامت دهه ارزش ها است و این ارزش ها را باید معرفی کرد.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان این دهه را ابرازی برای ابراز ارادت به خاندان وحی خواند و تصریح کرد: دهه کرامت باید بتواند باعث رشد فردی و اجتماعی شود.

 

وی در ادامه با اشاره به افزایش دما در تابستان امسال بنا بر اعلام کارشناسان هواشناسی گفت : حیات زندگی وابسته به انرژی است و راه گذر از این تابستان گرم و جلوگیری از قطع آب و برق مدیریت در مصرف انرژی است.

 

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه ۲۰۰ کشور در جهان گرفتار ویروس کرونا شده‌اند افزود: کرونا هنوز تمام نشده است و همراهی‌ها و کمک‌های مردمی باید برای مقابله با شیوع گسترده این ویروس در استان ادامه یابد.

 

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه بسیاری از مشاغل در کشور به تأثیر از شیوع این بیماری آسیب جدی دیدند، تصریح کرد: رزمایش مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه یکی از اقدامات خوبی بود که طبق دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور باشکوه برگزار شد.

 

تا هفته گذشته آیین سیاسی عبادی نماز جمعه در ۹ منطقه کم خطر استان سمنان اقامه شد، که بنا بر اعلام دفتر نمایندگی  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان ،امروز  در ۱۹ نقطه استان سمنان نماز جمعه اقامه شد.

 

نمازگزاران مرکز استان سمنان امروز، نماز جمعه را بعد از گذشت ۴ماه همراه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در مصلی سمنان اقامه کردند.

کد خبر 940230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha