ضرورت نظارت مسئولان بر مراکز تفریحی و گردشگری

حجت الاسلام نکونام از برخی هنجارشکنی های اجتماعی در تعدادی از مراکز تفریحی و گردشگری استان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه با بازشدن مجدد مراکز تفریحی شاهد هنجارشکنی هایی در این اماکن هستیم که نیازمند نظارت جدی مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۳۰ خرداد) در خطبه ‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد، اساتید و معلمان را به الگوگیری از شهید چمران دعوت کرد و گفت: لازمه امروز جامعه اسلامی نشر علم توحیدی است که شهید چمران در این زمینه استاد توانایی بودند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به روز اصناف اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی اصناف باید در سلامت دینی و پاکی روزی خود دقت کنند هرچند اصناف در رزمایش مواسات کمک های شایانی به مردم آسیب دیده داشتند.

 

حجت الاسلام نکونام به سالروز تأیید عدم کفایت سیاسی و عزل بنی صدر اشاره کرد و ادامه داد: بعد از انتخاب بنی صدر به رئیس جمهوری توسط مردم، امام راحل به انتخاب مردم احترام گذاشت و او را شخصا عزل نکردند تا پس از تأیید عدم کفایت بنی صدر توسط مجلس وقت امام او را برکنار کرد.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اول تیرماه سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: نباید تبلیغ اسلام و معارف اسلامی را تنها به این سازمان واگذار کنیم زیرا با گسترش فضای مجازی در جامعه همه مردم می توانند یک مبلغ اسلام ناب باشند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از برخی هنجارشکنی های اجتماعی در تعدادی از مراکز تفریحی و گردشگری استان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه با بازشدن مجدد مراکز تفریحی شاهد هنجارشکنی هایی در این اماکن هستیم که نیازمند نظارت جدی مسئولان است.

 

خطیب جمعه شهرکرد بر وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نیروهای انتظامی در برخورد قاطع با هنجارشکنان اجتماعی تأکید کرد و افزود: نباید با سهل انگاری و اغماض مقدمات چنین هنجارشکنی هایی را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام نکونام به سوم تیرماه سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز هفته کرامت اشاره و تصریح کرد: این بانوی بزرگ اسلام در پاکدامنی و عفاف و حجاب الگوی شایسته زنان و دختران ما هستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه بسیاری از دختران ما حجاب فاطمی را برگزیده اند و آن را زینت خود می دانند اما متأسفانه برخی ها نیز از روی جهالت یا عامدانه حجاب را رعایت نمی کنند.

 

کد خبر 940231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha