برگزاری کنگره «تبلیغ» در استان کهگیلویه و بویراحمد

افتخاری از برگزاری کنگره «تبلیغ» در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: ۱۵ گروه مخاطب این کنگره خواهند بود.

حجت الاسلام «سید رضا افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: بحث کنگره «تبلیغ» در دستور کار قرار دارد که آغاز آن از روز یکم تیرماه امسال و پایان آن سال 1400 است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این کنگره «تبلیغ» به دنبال شناسایی اقدامات خلاقانه و موثر، خدمات خادمان قبلی و معرفی آنها به جامعه هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در این کنگره تلاش می شود تا ظرفیت‌ های بالقوه مردمی و فرهنگی را بالفعل کنیم تا جبهه فرهنگی در جامعه شکل بگیرد.

 

افتخاری کنگره تبلیغ را در راستای تشکیل «هسته های مقاومت» مدنظر مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: این کنگره به فعالان فرهنگی و اجتماعی در جامعه نقش می دهد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کنگره ملی تبلیغ در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برنامه ریزی شده، یادآور شد: 15 گروه مخاطب این کنگره خواهند بود.

 

وی گفت: اساتید و طلاب حوزه علمیه، ائمه جمعه و جماعات، اساتید دانشگاهی، مؤسسه‌ های علمی، فعالان دانشگاهی و … در زمره این گروه‌ ها هستند.

 

افتخاری ضمن تاکید بر اینکه باید از ظرفیت ‌های این گروه ها برای تبلیغ دین بهره لازم را ببریم، گفت: این گروه ها می توانند همه خلاءهای حوزه نیاز ما در عرصه تبلیغ را پر کنند و با جبهه سازی آنها، گام های محکم تر و استوارتری برای پیشرفت و توسعه تمدن اسلامی برداریم.

کد خبر 940240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha