محاکمه دانه درشت ها با جدیت بیشتری دنبال شود

وحدانی فر گفت: ضرورت دارد نسبت به محاکمه همه مفسدین و دانه درشت ها جدیت بیشتری صورت گیرد؛ ضمن اینکه قوه قضائیه باید برای پویایی، تحرک و ایجاد تحول برنامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علی وحدانی فر» ظهر امروز (۳۰ خرداد) در خطبه های نماز جمعه شهر دهدشت، اظهار کرد: یکی از امیدهای این روزهای جامعه دینی ما برخورد با مفاسد بوده که قوه قضائیه فعالیت های خوبی را در این زمینه آغاز کرده است.

 

امام جمعه دهدشت ضمن تاکید بر اینکه قوه قضائیه می تواند انقلابی بودن، ضد فساد بودن و تحول را در همه سطوح به صورت جدی پیگیری کند، گفت: از قوه قضائیه انتظار می رود پاکدامنی قضات را مدنظر قرار دهد.

 

وی ریشه کنی فساد را مساله مهمی دانست که مقام معظم رهبری نیز توصیه های بسیاری در این راستا دارند و ادامه داد: قوه قضائیه در حال تحول بوده و این مساله باعث امیدواری مردم شده است.

 

وحدانی فر به تخریب قوه قضائیه توسط برخی افراد اشاره کرد و یادآور شد: اگر اتفاقات به نفع این افراد باشد، از آن تعریف و تمجید و هر کجا به ضررشان بود آن را سیاسی کاری می دانند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه ورود جدی برای رونق و جهش تولید را از دیگر فعالیت های قوه قضائیه دانست و گفت: پیگیری این کار می تواند نوید بخش آینده ای روشن باشد.

 

وی شفاف سازی حساب های معین قوه قضائیه که انجام گرفت را مطالبه مردمی دانست و اضافه کرد: همچنین محاکمه دانه درشت ها از طبری آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

 

وحدانی فر از قوه قضائیه به منزله «نفس لوامه» دستگاه ها و قوا یاد کرد و گفت: ضرورت دارد نسبت به محاکمه همه مفسدین و دانه درشت ها جدیت بیشتری صورت گیرد؛ ضمن اینکه این قوه باید برای پویایی، تحرک و ایجاد تحول برنامه داشته باشد.

 

امام جمعه دهدشت «بلاد شاپور» را هویت تاریخی شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و ادامه داد: مسئولان در کشور برای ترمیم «بلاد شاپور» باید فکری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه هفت امامزاده و مسجد مخروبه در این بافت وجود دارد و ۲۳ خانواده در این بافت زندگی می کنند، اظهار کرد: مسئولان کمک ملی داشته باشند تا این وضعیت را در بلاد شاپور شاهد نباشیم.

 

وحدانی فر به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز «دختر» اشاره کرد و گفت: جایگاه دختر در خانواده بسیار ارزشمند است.

 

امام جمعه دهدشت ضمن تاکید بر اینکه تربیت دختر بسیار مهم است، یادآور شد: دشمن برای خانواده برنامه دارد تا این کانون را به سمت و سوی فروپاشی ببرد.

 

وی در ادامه، اضافه کرد: خدمات فراوان جهاد سازندگی به جهاد کشاورزی تقلیل یافت و مجلس فکری به حال این طراحی اشتباه کند.

 

وحدانی فر خاطرنشان کرد: ما خدمات جهاد کشاورزی را نفی نمی کنیم، اما روحیه جهاد سازندگی می تواند در حل بسیاری از مشکلات کمک کند.

 

امام جمعه دهدشت به عدم اجرایی شدن بسیاری از تعهدات برجام اشاره کرد و گفت: یکی از دلایلی که در برجام موفقیت حاصل نشد، ناشی از اعتماد بیش از حد به طرفین بود.

 

وی یادآور شد: برای اجرای تعهدات غرب هیچ ناظری در نظر گرفته نشد، اما آژانس بین المللی ناظر اجرای تعهدات ایران شد.

کد خبر 940251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha