کفر و بی ایمانی از دلایل ایجاد اضطراب و نگرانی است

حجت الاسلام احمدی زاده گفت: یکی از شایع ترین بیماری های قرن حاضر افسردگی است و کفر و بی ایمانی یکی از دلایلی است که موجب اضطراب و نگرانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۳۰ خرداد حجت الاسلام «احمدی زاده» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، گفت: یکی از شایع ترین بیماری های قرن حاضر افسردگی است و کفر و بی ایمانی یکی از دلایلی است که موجب اضطراب و نگرانی می شود.

امام جمعه موقت قلعه گنج افزود: یکی دیگر از عوامل اضطراب و نگرانی، فراموشی یاد خدا و اعراض از خداوند است، اگر کسی از یاد خدا غافل شد زندگی بر او تنگ شده و در قیامت کور محشور می شود.

وی بیان کرد: خداوند کسی است که آرامش را به دل‌هاى مومنان نازل كرده تا ايمانى بر ايمان آنها افزوده شود.

حجت الاسلام احمدی زاده اظهار کرد: آرامش، دلگرمی و اطمینان عواملی دارد که انسان برای دستیابی به آنها باید علم، آگاهی و بصیرت داشته باشد.

خطیب موقت جمعه قلعه گنج ابراز کرد: یکم تیر روز تبلیغ و اطلاع رسانی و سالروز فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است، این روز را خدمت زحمتکشان امر تبلیغ تبریک عرض می کنیم.

وی عنوان کرد: حضرت آقا سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از حسنات انقلاب یاد می کند و می فرماید؛ سازمان تبلیغات اسلامی چهره نورانی اسلام را برای جهانیان روشن کرد.

حجت الاسلام احمدی زاده با تبریک پیشاپیش دهه کرامت و روز دختر که آغاز آن روز ولادت حضرت معصومه (س) است، تاکید کرد: حضرت معصومه (س) امام زاده ای است که در مسیر اهداف دین اسلام و پدر و برادر  بزرگوار خود گام برداشتند و دین اسلام را یاری کردند.

امام جمعه موقت قلعه گنج با بیان این مطلب که امروز وظیفه ما است که بدانیم  دشمن برای دختران این مرز و بوم برنامه دارد، تصریح کرد: برنامه های دشمن ساختن سریال های مستهجن است تا بنیان خانواده ها را سست و متزلزل کند، دشمنان شغل خانه داری و فرزند آوری را کم ارزش جلوه می دهند و در عوض به ترویج بی بند و باری و فساد در جامعه می پردازند.

وی در خاتمه ضمن توصیه به مردم در رعایت پروتکل بهداشتی، به انفجار بمب در حرم  مطهر رضوی توسط منافقین کوردل در سال ۱۳۷۳ و شهادت مصطفی چمران، اشاره کرد.

کد خبر 940255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha