برگزاری سومین دوره مسابقات کشوری «نامه ای به امام رضا (ع)» به مناسبت دهه کرامت

اکبری گفت: سومین دوره مسابقات کشوری «نامه ای به امام رضا (ع)» به میزبانی موسسه «ترنم زیبای محبت شیراز» و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش جوانان فارس به مناسبت دهه کرامت برگزار خواهد شد.

«سعید اکبری» با اشاره به برگزاری مسابقه کشوری «نامه ای به امام رضا (ع)» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: به مناسبت ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت مسابقه ای با عنوان «نامه ای به امام رضا (ع)»  در 2 بخش کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال در سطح کشوری به میزبانی موسسه «ترنم زیبای محبت شیراز» و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش جوانان فارس برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی مسابقه کشوری «نامه ای به امام رضا (ع)» افزود: هدف از برگزاری این رقابت، ترغیب و ترویج عموم و سایر نسل ها به فرهنگ رضوی است.

وی اضافه کرد: ایجاد زمینه برای ارتباط هر چه بیشتر مردم با فضائل معنوی امام رضا (ع)، پرداخت به جلوهای زیبای زیارت و جلوه آن در آثار فرهنگی هنری و ارتباط با سیره و فرهنگ حضرت رضا (ع) از جمله اهداف این مسابقه است.

اکبری اعلام کرد: از علاقمندان دعوت می شود تا آثار خود را به صورت تایپی، همراه با نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره تماس و آدرس تا پایان وقت اداری 13 تیرماه 99 در واتساپ به شماره های  09179110114 و 09176018007 مربوط به دبیرخانه این مسابقه کشوری ارسال کنند.

دبیر اجرایی مسابقه کشوری «نامه ای به امام رضا (ع)» تاکید کرد: پس از داوری، به تعدادی از صاحبان آثار برگزیده، جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

گفتنی است، اطلاع رسانی برای شرکت در این رقابت معنوی به صورت خبررسانی در فضای مجازی و پخش تراکت در میان هنرمندان و سطح شهر شیراز به انجام رسیده است.

کد خبر 940294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha