حمایت حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر

قاسمی گفت: ستاد براساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر موظف به حمایت همه جانبه از از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» صبح امروز (۳۱ خرداد) در نشست اعضای کمیته حقوقی و قضائیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: ستاد براساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر موظف به حمایت همه جانبه از از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جامعه نسبت به زوایای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر آگاهی کافی را ندارند، گفت: براساس قانون ستاد موظف به حمایت حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر  است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه حمایت های حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر کمیته حقوقی و قضائیه در ستاد راه اندازی شده است، عنوان کرد: مأموریت ستاد در حوزه مطالبه گری و جنبه های اطلاع رسانی است.

 

قاسمی تأکید کرد: در حال حاضر مردم به طور دقیق و کامل نسبت به قانون آگاهی لازم را ندارند و می طلبد تا با بهره گیری از ظرفیت های آموزشی و رسانه ای در این زمینه کار شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی یاد آور شد: در کمیته حقوقی و قضائیه ستاد بنا داریم تا مصدایق مربوط به بخش حمایتی از آمران به معروف و ناهیان از منکر احصاء و مورد بررسی قرار گیرد و هم اینکه به جنبه های حقوقی مطالبه گری در سطوح مختلف پرداخت شود.

کد خبر 940314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha