مبتلایان جدید بیماری کرونا به ۱۱ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طبق گزارش آزمایشگاه مرکزی طی ۲۴ ساعت گذشته جواب آزمایش ۱۱ بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شد.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق گزارش آزمایشگاه مرکزی طی 24 ساعت گذشته جواب آزمایش 11 بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی همین مدت 8 بیمار از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و متاسفانه یک بیمار نیز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

 

این مقام مسئول افزود: هم اکنون 98 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 29 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

 

حبیب زاده تاکید کرد: کاهش ابتلا در استان به مدد همکاری و همدلی مردم استان و رعایت مسایل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است و از عموم شهروندان درخواست می شود تا زمان نابودی کامل این بیماری همچنان در رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند.

 

وی اعلام داشت: متاسفانه تجمع های افراد موجب ابتلا به بیماری کرونا می شود و از همشهریان درخواست می شود از برپایی مجالس مختلف تا زمان نابودی بیماری اجتناب کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: شیوع بیماری کرونا در استان قطع نشده است و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی موجب کاهش ابتلا شده است.

کد خبر 940389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha