کمک به ایتام دراستان سمنان ۶۰درصد افزایش یافت

قوسی از رشد ۶۰ درصدی میزان کمک به ایتام در استان سمنان در دو ماه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبردادوگفت: تاکنون سه هزار و ۶۷۴ حامی جدید جذب شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمد قوسی» در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز پویش جذب حامی در استان سمنان از آبان ماه سال گذشته گفت: تاکنون سه هزار و ۶۷۴ حامی جدید به این پویش پیوستند.

 

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از نیازمند بودن پنج هزار و ۳۸۰ نفر از کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست و ایتام استان سمنان در این طرح از حمایت مالی خیران خبردادواضافه کرد: کودکان تحت حمایت طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا در دوماهه سال جاری یک میلیارد ۹۵۰ تومان از حمایت حامیان بهره‌مند شدند.

 

وی از رشد ۶۰درصدی میزان کمک‌های دریافتی از حامیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبردادوتصریح کرد: هر حامی ممکن است حمایت از یک کودک تا چندین کودک را عهده‌دار شود.

 

قوسی مبلغ دریافتی هر کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان را به‌طور میانگین، ۳۵۰ هزار تومان ذکر کردوگفت: عموم مردم برای پیوستن به این پویش  می توانندعدد ۱۴ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ ارسال کنند.

 

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/ و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) را از دیگر روش‌های پیوستن به پویش حامیان کمیته امداد برشمرد و بیان کرد: مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس https://portal.emdad.ir/ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به فرزندان نیازمند این استان اهدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین، اکرام و ایتام و شفاء با هدف جذب هرچه بیشتر کمک های نقدی و غیر نقدی و حمایت های معنوی برای کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان است، خاطرنشان کرد: حامیان می‌توانند ماهانه و یا مناسبت ها و اعیاد مختلف کمک های خود را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

 

قوسی به شرایط فعلی کشور و حاکم شدن شرایط اقتصادی به دلیل شیوع کرونا نیز اشاره کردوگفت: حامیان طرح اکرام ایتام، محسنین و شفاء کمک هر چه بیشتر به فرزندان معنوی داشته باشند.

کد خبر 940573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha