مردم ایران در دفاع از ارزش های اسلامی ثابت قدم هستند

توشه گفت: مردم ایران اسلامی بارها ثابت کرده اند که در دفاع از ارزش های اسلامی ثابت قدم و استوار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «علی توشه» ظهر امروز(شنبه، ۳۱ خرداد) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا که در محل مجتمع آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهارکرد: سردار سلیمانی در شکل گیری تمدن اسلامی تلاش های زیادی کرد.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هر روز شاهد پیشرفت و توسعه کشور هستیم افزود: عامل اصلی پیشرفت ها و توسعه کشور حمایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند مردم در مقابل نظام بایستند و در این راه هزینه های زیادی نیز می کند، تصریح کرد: با هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه آنان همیشه شکست خورده و می‌خورد و چیزی که نصیب آنان می شود، جز پشیمانی چیز دیگری نیست.

 

توشه با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران نظام و مردم دو عنصر جداگانه از هم نیستند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که وحدت و انسجام بین مسئولان و اقشار مختلف مردم در کشور وجود دارد، دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام می ماننند.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان اظهارکرد: یکپارچگی و حفظ انسجام در شرایط کنونی بسیار ضروری است و همه باید تابع دستورات مقام معظم رهبری بوده تا دشمنان به اهداف شوم شان نرسند.

 

وی با اشاره به اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و هزاران شهید تقدیم کرده ایم، افزود: امروز نیز در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی با قدرت ایستاده ایم.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش دارد تا با اعمال فشار به ایران اسلامی، بین مردم و مسئولان تفرقه وجدایی بیندازد تا نظام را از پشتوانه مردمی خالی کند، اما کورخوانده اند و نقشه های آنان با شکست مواجه می شود.

 

توشه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بارها ثابت کرده اند که در دفاع از ارزش های اسلامی ثابت قدم و استوار هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران، خدا محور است و ولایت فقیه در راس امور قرار دارد.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات چهارساله سرهنگ پاسدار «جهانبخش آرمان» تجلیل و سرهنگ «بهزاد قنبری» که پیش از این فرمانده سپاه ناحیه ماسال بود به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آستارا منصوب شد. آرمان نیز به عنوان فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا منصوب شده است.

کد خبر 940592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha