امیدآفرینی راهبرد کلی مسئولان باشد

​حجت الاسلام نقوی گفت: امروز تمام تلاش دشمن این است که مردم را از ارکان نظام ناامید کند و در این شرایط امیدآفرینی باید راهبرد کلی مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام«مهدی نقوی» در جلسه شورای اداری امروز( شنبه،۳۱ خرداد) که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۳۱ خرداد، سالروز شهادت شهید چمران، گفت: شهید چمران الگوی ممتاز برای همه آحاد ملت به ویژه مسئولان است و ویژگی برجسته این شهید بزرگوار، عبودیت و بندگی است.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با اشاره به پیام امام راحل به مناسبت شهادت شهید چمران، افزود: "شهید چمران در دنیا شرف را و در آخرت رحمت الهی را برای خود بیمه کرد ".

 

وی با بیان اینکه انسان به اندازه ای که از خوشی ها گذشت می کند به همان‌میزان به خدای متعال تقرب پیدا می کند، اذعان کرد: موقعیت افراد و پشت میزنشینی برای این است که خداوند ما را مورد امتحان قرار می دهد و برای خدمت به همنوع باید تلاش کنیم.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه ما در وضعیت بسیار ویژه‌ای قرار داریم که باید عالم به زمانمان باشیم، افزود: امروز تمام تلاش دشمن این است که مردم از ارکان نظام و نظام اسلامی ناامید شوند و در این شرایط امیدآفرینی باید راهبرد کلی مسئولان باشد.

 

حجت الاسلام نقوی ادامه داد: امروز نباید فاصله ای بین‌ مردم و مسئولان باشد چرا که مردم در وضعیت اقتصادی سخت قرار دارند و نباید مسائل حاشیه ای را هم تحمل کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید متناسب با وضعیت و شرایط  تصمیم گرفت، اظهار کرد: مسائل جزئی در شهرستان همانند وضعیت آب یا برخی مسائل مسکوت مانده از جمله کافه ها، سد معبر و وضعیت دستفروشان باید با هم اندیشی و همفکری رفع شود.

 

کد خبر 940607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha