ثبت نام ۲۰ هزار نفر برای شرکت در طرح تابستانی ولایت

حجت الاسلام قیاسی از ثبت نام ۲۰ هزار نفر برای شرکت در طرح تابستانی ولایت از طلاب، دانشجویان، فرهنگیان و عقیدتی نیروی انتظامی خبرداد و گفت: برنامه امسال با محدودیت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «مهدی قیاسی» عصر امروز در نشست خبری «طرح تابستانی ولایت» که در سالن اندیشه مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، به گزارشی از برگزاری این طرح توسط مرکز آموزش اندیشه های بنیادین مآب خبرداد و گفت: این برنامه به همت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و با تأکید رهبر معظم انقلاب فعالیت خود را ادامه می دهد.

 

معاون فرهنگی مرکز آموزش اندیشه های بنیادین مآب با بیان این که هر ساله در طول سال تحصیلی و در تابستان به طور خاص این دوره های برای دانشجویان و طلاب و سایر اقشار جامعه برگزار می‌ شود، گفت: امسال نیز با مراکز همکار از جمله بسیج و سپاه و حوزه های علمیه تلاش داریم که این دوره ها را به صورت ویژه برگزار کنیم.

 

وی اضافه کرد: 16 هزار دانشجو، بیش از 1500 نفر طلبه، حدود 800 نفر از فعالان فرهنگی در اقشار مختلف و 1500 نفر از سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تقاضای برگزاری دوره را داشته اند که در نهایت با گزینشی که صورت خواهد گرفت، تعدادی محدود از این افراد وارد دوره می شوند.

 

حجت الاسلام قیاسی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: طبیعتا اجرای این برنامه ها تابع قواعد و ضوابط بهداشتی است و برنامه ها در حال بررسی است و البته چیزی که مشخص است، این است که حتما با محدودیت مواجه خواهیم بود، از جمله اردوگاه ها حداکثر می‌ تواند با یک سوم ظرفیت پذیرش داشته باشد.

 

وی با بیان این که باید رعایت مسائل بهداشتی در نظر گرفته شود، گفت: در مجموع 20 هزار نفر متقاضی داریم ولی با توجه به بیماری که شایع شده تعداد محدودی را پذیرش خواهیم کرد به علاوه این که ما همه ساله نیز همه داوطلبان را مجاز به حضور در دوره نمی کردیم و به افرادی که دارای ملاک های لازم باشند، مجوز داده می‌شود.

کد خبر 940671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha