تاسیس تبلیغات اسلامی نشانه جایگاه فرهنگ در انقلاب است

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه تاسیس تبلیغات اسلامی جایگاه فرهنگ را در انقلاب اسلامی نشان می دهد، گفت: در همه عرصه ها باید به حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز (یکشنبه یکم تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمه الله علیه) به این نتیجه رسیدند که یک نهاد را به عنوان نهاد تبلیغی و فرهنگی تاسیس کنند.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بر این اساس در یکم تیر سال 60 تبلیغات اسلامی در کشور تاسیس شد و ایجاد این نهاد نشان می دهد که انقلاب اسلامی علاوه بر اهمیت موضوع اقتصادی و سیاسی به موضوع فرهنگی و مذهبی نیز اهتمام دارد.

 


حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه فرهنگ زیربنای انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: در همه عرصه ها باید به حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی توجه شود.

 


وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با گروه های مختلف کانون های فرهنگی، انجمن اسلامی، بانوان فرهیخته، هیئت های مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی در حوزه اشاعه فرهنگ اسلامی فعال است.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: به تازگی در بخش اجتماعی نیز به سازمان تبلیغات اسلامی ماموریت واگذار شده است و بر این اساس موضوع سیل و کرونا در دستور کار قرار گرفت.

 


حجت الاسلام ولی نژاد بیان کرد: تبلیغات اسلامی در مسئله کرونا در همه بخش ها اعم از از ضدعفونی معابر، دوخت و دوز ماسک و کمک های معیشتی تحت عنوان رزمایش مواسات و همدلی در کنار مردم بود.

 


وی با بیان اینکه در سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برنامه های متنوعی با توجه به محدودیت های کرونا در نظر گرفته شده است، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با استاندار گلستان و دیدار با خانواده معزز شهدا و برگزاری مراسم روز دختر از جمله این برنامه ها است.

 

کد خبر 940686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha