برگزاری ۱۴ عنوان برنامه با محوریت گرامیداشت دهه کرامت در گلوگاه

قدسی از برگزاری ۱۴ عنوان برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی با محوریت گرامیداشت دهه کرامت در گلوگاه خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول دهه کرامت برگزار می شود.

« میلاد قدسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلوگاه با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت گفت: برنامه های دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) در شهرستان گلوگاه و به همت خادمیاران رضوی به صورت برنامه های مردمی در فضای واقعی جامعه و فضای مجازی برگزار می شود.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان گلوگاه افزود: مسابقات نقاشی، دلنوشته ای به امام رضا(ع) و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه های مجازی این دهه در شهرستان گلوگاه است.

 

قدسی با اشاره به برگزاری 14 عنوان برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی دهه کرامت در گلوگاه، اظهار کرد: توزیع نمک در بین نانوایان گلوگاه، برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا از دیگر برنامه های فرهنگی این ایام است.

 

وی همچنین اضافه کرد: برنامه های زیر سایه خورشید هم همچون سال های گذشته با حضور خدام امام رضا(ع) و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود.

 

قدسی گفت: دیدار با پاسداران و تقدیر از تلاش های آنان در دوران کرونا، دیدار با خانواده متوفیان کرونایی، دیدار با جهادگران قرارگاه تاکتیکی کرونا، بازدید از مراکز تولید گان و ماسک و برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) از برنامه های زیر سایه خورشید گلوگاه است.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان گلوگاه در خاتمه سخنان خود با اشاره به فعالیت های این کانون در زمان کرونا افزود: تولید 6 هزار ماسک، توزیع 400 بسته میوه در بین بیماران و کادر درمانی، توزیع 500 بسته سبد غذایی، ذبح یک راس گوسفند، توزیع 1200 پرس غذای گرم از خدمات این کانون در دوران شیوع کرونا در گلوگاه بود.

کد خبر 940792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha