کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان میزبان جشنواره مردمی کرامت

طاهری بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد میزبان جشنواره مردمی کرامت است گفت: این جشنواره در محورهای فدای دخترم، مسابقه حدیث کرامت و آذین‌بندی برگزار می شود.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشنواره مردمی کرامت به میزبانی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد در محورهای فدای دخترم، مسابقه حدیث کرامت و آذین‌بندی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: جشنواره مردمی کرامت توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا روز جمعه ۱۳ تیر سال جاری همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) بر اساس شعار «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت (ع)» ادامه دارد.

 

وی به یکی از محورهای جشنواره مردمی کرامت به نام « فدای دخترم» اشاره کرد و گفت: مسابقه «فدای دخترم» با هدف تبیین جایگاه دختران در دین و جامعه دینی برای هویت بخشی به این جامعه مخاطبین طراحی شده است و قرار است در آینده به یکی از بزرگترین‌ جشن‌های دخترانه در جهان اسلام تبدیل شود.

 

طاهری بابیان اینکه «مسابقه حدیث کرامت» از دیگر محورهای میزبان جشنواره مردمی کرامت است گفت: این مسابقه در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این مسابقه در بخش کودک با عنوان مسابقه «بچه‌های بهشت» ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال طراحی شده که این عزیزان باید بعد از مطالعه داستان زندگی حضرت فاطمه معصومه (ع) در آزمون شرکت کنند تا برنده صدها هدیه ارزشمند شوند.

 

وی گفت: «مسابقه حدیث کرامت» در بخش نوجوان با عنوان مسابقه «کتابخوانی کرامت» در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و در بخش عمومی با عنوان مسابقه «داستانک» طراحی شده است.

 

طاهری به دیگر محور جشنواره مردمی کرامت با عنوان «آذین» بندی اشاره کرد و گفت: علاقه مندان باید از آذین‌بندی‌ها و پارچه نوشته یا بنرهای تبریک که به این مناسبت نصب می‌کنند عکس بگیرید و به آدرس kanoonsalarshahidan ارسال کنند.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی keramat.amfm.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 940868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha