ظرفیت گروه های سرود مساجد در جشن های سیار دهه کرامت مورد استفاده قرار گیرد

حجت الاسلام معتمدی به فعالیت شایسته گروه های سرود مردمی مساجد در نیمه شعبان امسال اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت عظیم هنری برای راه اندازی کاروان های شادی دهه کرامت بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در اولین نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان اصفهان با تبریک ایام دهه کرامت گفت: امسال با توجه به شرایط خاصی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های این دهه بهره بیشتری باید برد.

 

دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان اصفهان بر لزوم اجرای برنامه‌های دهه کرامت با هدف تبیین ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) تصریح کرد: ترویج فرهنگ رضوی موضوع مهمی است و فضای مجازی فرصت مناسبی را برای این کار فراهم آورده است.

 

وی به اهمیت فعالیت و تولید محتوا توسط صدا و سیما و سایر رسانه ها در حوزه فرهنگ رضوی اشاره کرد و گفت: مستندسازی و پوشش فعالیت‌ها و انعکاس برای همه اقشار جامعه توسط رسانه ها و همچنین آذین بندی شهرها و اماکن عمومی و مساجد اهمیت بالایی دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به فعالیت شایسته گروه های سرود مردمی مساجد در نیمه شعبان اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت هنری این گروه ها در استان اصفهان به مناسبت میلاد امام زمان(عج) به صورت گسترده و چشمگیری مورد استقبال مردم قرار گرفت و باید از این ظرفیت عظیم هنری برای راه اندازی کاروان های شادی دهه کرامت بهره برد.

کد خبر 940875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha