دوره آموزشی مجازی «راه روشن» برگزار می‌شود

عبدی گفت: دوره آموزشی مجازی و غیر حضوری «راه روشن» ویژه مدیران و دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرائی استان اردبیل برگزار می شود.

«الله شکر عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره آموزشی مجازی و غیر حضوری«راه روشن» ویژه مدیران و دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرائی استان اردبیل برگزار می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: این دوره آموزشی به دلیل شیوع بیمار کرونا به صورت غیر حضوری با هدف دانش افزایی مدیران و دبیران اقامه نماز نسبت به معارف نماز، مهارت افزایی مدیران و دبیران اقامه نماز و همچنین آمادگی بیشتر در پرداختن هر چه شایسته تر به فعالیت های تبلیغی و ترویجی نماز در زمینه تفسیر قرآن کریم برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این دوره در راستای لزوم ایجاد آرامش روحی در جامعه به ویژه در بین مدیران و دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرائی و در جهت آشنایی بیشتر این عزیزان با معارف قرآن و نماز تدوین و اجرایی می شود.

 

عبدی افزود: شرکت کنندگانی که 60 درصد امتیاز آزمون را کسب کنند گواهی نامه پایان دوره 24 ساعت از سوی ستاد اقامه نماز استان اردبیل دریافت خواهند کرد.

 

وی تاکید کرد: مدیران و دبیران اقامه نماز از ابتدا تا پایان تیرماه فرصت دارند تا محتوای آزمون را از کتاب «قرآن و نماز» برگزیده تفسیر آیات نماز از تفسیر نور حجت الاسلام محسن قرائتی مطالعه کنند.

 

عبدی ادامه داد: آزمون در تاریخ یک مرداد ماه همزمان با سراسر کشور از طریق سایت آزمون به نشانی www.porsall.com صورت خواهد گرفت.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان ترویج فرهنگ و معارف نماز یک تکلیف همگانی است که باید با مشارکت آحاد مختلف جامعه صورت گیرد و امیدواریم این مهم در دستگاه های اجرایی نیز با اهتمام ویژه انجام شود.

کد خبر 940879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha