بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس راهکار حل مشکلات کشور است

قاسم نژاد با تاکید بر اینکه تجربه دوران هشت سال دفاع مقدس سر لوحه برنامه ها قرار گیرد گفت: شهادت، شهامت و ایستادگی در برابر دشمنان ارمغان دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم نژاد» امروز(یک‌شنبه،۱ تیر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در سالن شهدای ناجای رشت اظهارکرد: امنیت امروز را مدیون شهدا و ایثارگران این مرز و بوم هستیم.



معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه دفاع مقدس آثار و برکاتی را برای کشور به ارمغان آورد گفت: موقعیت امروز کشور با دوران دفاع مقدس قابل قیاس نیست چرا که با تلاش و پشتکار جوانان این مرز و بوم شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در علوم و فنون نظامی و دیگر فناوری‌ها هستیم.


قاسم نژاد تصریح کرد: جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از تجربه دوران دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط در برابر دشمنان ایستاده است، دشمنانی که سعی دارند از درخشش کشور در جهان ممانعت کنند و با شبیخون فرهنگی، تهدیدها و تحریم‌ها درصدد محو کردن جمهوری اسلامی ایران هستند.



معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان به آثار ارزشمند دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای ما شهادت، شهامت، ایستادگی در برابر دشمنان و روحیه جهادی را به ارمغان آورد.


وی اضافه کرد: ثبت آثار ارزشمند دفاع مقدس در قالب موزه دفاع مقدس وظیفه همگان است و همه باید در راه‌اندازی این موزه در گیلان تلاش کنند.


قاسم نژاد خاطرنشان ساخت: امیدوارم موزه دفاع مقدس گیلان تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد تا دفاع مقدس و رشادت‌های جوانان این مرز وبوم برای آیندگان ترسیم و ثبت شود.

 
کد خبر 940995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha