تکمیل خوابگاه دکتر جوادی نهبندان نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار است

بیکی گفت: خوابگاه دکتر جوادی نهبندان برای تکمیل نیاز به ۲ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» پیش از ظهر امروز (1 تیر) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان و کمیته اجرایی تفاهم نامه همکاری مشترک آموزش و پرورش و شوراها، اظهار کرد: شاکله وجودی هر انسانی در مدارس پایه گذاری می شود، لذا فرصت مغتمی در اختیار معلمان است تا بتوانند در آینده جامعه تاثیرگذار باشند.

 

فرماندار نهبندان افزود: بهترین بستر برای ساختن یک جامعه و آینده بهتر در مدارس وجود دارد، لذا همواره باید به مشکلات و مباحث فرهنگی توجه کرد.

 

بیکی گفت: برای بازگشایی زمان مناسب مدارس در ایام کرونایی باید مصوبه ای تدوین شود تا براساس تصمیم شورا بازگشایی مطلوب مدارس را داشته باشیم.

 

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری مشترک آموزش و پرورش و شوراها که در بهمن ماه سال 98 منعقد شده است، گفت: بر اساس این تفاهم نامه باید شهرداری، دهیاری ها و شوراها وظایف خود را برای مباحث فرهنگی در راستای کاهش آسیب هاب اجتماعی انجام دهند.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اعتبارات تملک و خرید تجهیزات در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شده، همچنین اعتباراتی برای برگزاری کلاس های آموزشی و پیشگیری از وقوع یک آسیب در یک مدرسه نیز تزریق شده که نیاز به برنامه ریزی دارد.

 

بیکی تصریح کرد: ارتقاء کیفیت آموزشی باید در نهبندان توجه قرار گیرد چراکه مهاجرت هایی به لحاظ اقتصادی، نبود اعتبارات و تجهیزات آموزشی داریم، لذا باید زیرساخت های آموزشی منطقه را برای نگه داشت جمعیت تکمیل کنیم.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش زنجیره پیوسته ای است که اگر نقصی باشد در همه بخش های آن احساس می شود، گفت: جامعه ساخته و پرداخته بخش های مختلف است و همه باید نواقص خود را در جایگاه خودشان اصلاح کنند.

 

بیکی تصریح کرد: قول هایی در سفر سال گذشته رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در نهبندان داده شد که باید محقق شود،  تکمیل خوابگاه های دکتر جوادی نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار دارد که باید با نگاه ویژه استانی به سرانجام برسد.

کد خبر 941014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha