ثبت خاطرات دفاع مقدس نیازمند نگاه جهادی است

عبدالله پور با بیان اینکه ثبت خاطرات شیرین دوران هشت سال دفاع مقدس نگاه و مدیریت جهادی می طلبد گفت : فرهنگ دفاع مقدس با ثبت و ضبط آن در جامعه ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد عبدالله پور» امروز(یک‌شنبه،۱ تیر) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان که در سالن شهدای ناجای رشت برگزار شد، اظهار کرد: نشر ارزش های دفاع مقدس نیازمتد مدیریت جهادی است.


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلان ۳۰ هزار شهید، جانباز و آزاده دارد گفت: اگر با این مدیریت اداری در ساخت موزه و ثبت آثار دفاع مقدس حرکت کنیم، هیچ گاه موفق نخواهیم شد.

 

وی ادامه داد: ثبت آثار ارزشمند دوران دفاع مقدس نگاه جهادی می طلبد، در انجام کار جهادی موانعی وجود دارد که بایستی همگان در این راستا بکوشیم.


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه با روحیه جهادی همه مشکلات حل می‌شود افزود: در برابر توطئه ها، تحریم ها و تهدیدهای دشمنان با وحدت و هم‌دلی دولت و ملت پیروز شدیم، اگر در همه امور اینگونه باشیم موفق خواهیم بود.

 

عبدالله پور تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس با ثبت و ضبط آن در جامعه ساری و ماندگار خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه از موانع انجام پروژه ها دلسرد نشوید خاطرنشان کرد: موانع مالی با وحدت و هم دلی مسئولان، مردم و خیرین برطرف می شود.


فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: با ثبت خاطرات شیرین رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس می توان اهداف شهدا را سرلوحه و سرفصل برنامه ها و پیشرفت ها قرار داد.


«حسین مصطفی پور» در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون شهدا، جانبازان و رزمندگان هستیم گفت: وظیفه همگان است که در ثبت و ماندگاری خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس بکوشند.


مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: حراست از خون شهدا و آرمان های انقلاب و نظام رسالتی است که با جدیت دنبال می‌شود.

 

در این مراسم از تلاش‌های۲۰ ماهه «عباس بایرامی» در این بنیاد قدردانی شده  «حسین مصطفی پور» به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار گیلان معرفی شد.

کد خبر 941025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha