برخی سازه ها، مانعی برای دسترسی شهروندان به فضای باغ ملی شیراز است

نظری گفت: وجود سازه‌هایی مانند کانون پرورش فکری کودکان، برخی پرچین‌ها و ... مانعی برای دسترسی شهروندان به فضای باغ ملی تشخیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید نظری»، امروز (یکشنبه 1 تیر) از بررسی طرح جایگزینی ساختمان شماره یک کانون پرورش فکری کودکان خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: طرح تخریب ساختمان شماره یک کانون پرورش فکری کودکان در باغ ملی شیراز توسط شورای شهر شیراز بررسی می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: وجود سازه‌هایی مانند کانون پرورش فکری کودکان، برخی پرچین‌ها و ... مانعی برای دسترسی شهروندان به فضای باغ ملی تشخیص داده شده است.

وی اضافه کرد: قرار گرفتن ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در باغ ملی از نظر معماری و میراثی فاقد ارزش است و تخلیه و تخریب این ساختمان در شورای اسلامی شهر شیراز مورد بررسی قرار گرفته است.

نظری از لزوم بررسی این موضوع با حضور رئیس کانون پرورش فکری کودکان استان فارس و شهردار شیراز خبر داد و گفت: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان، مذکور هم اکنون ایمنی و استحکام لازم را ندارد و فرسوده محسوب می شود اما شورای شهر شیراز، حق کانون را محفوظ نگه می دارد.

کد خبر 941037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha