​اجرای طرح «توسعه اقتصادی و اشتغالزایی» ۱۱۸ روستا در گلستان

عابدی گفت: مطالعات طرح «توسعه اقتصادی و اشتغالزایی» ۱۱۸ روستا در گلستان انجام شد و در استان این طرح اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزارش شبستان از گرگان، «قدرت الله عابدی » عصر امروز (یکشنبه یکم تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به استناد بند الف ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه بنا است که مطالعات «توسعه اقتصادی و اشتغالزایی» پنج هزار روستا در کشور انجام شود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: در اجرای این طرح در سال 96 در استان گلستان مطالعات «توسعه اقتصادی و اشتغالزایی» 118 روستا در گلستان انجام شد.

 

عابدی بیان کرد: انجام این مطالعات با همکاری مشاوران و دهیاران روستا صورت گرفت و مصوبات کمیته های شهرستانی و کارگروه های استانی را دریافت کرد.

 

وی افزود: بنا است در این طرح رسته های شغلی متناسب با ظرفیت های محیطی انتخاب شود و بتوانیم فرصت اشتغالزایی را برای این طرح ها به وجود بیاوریم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان تاکید کرد: در اجرای این طرح فعالیت هایی که شناسایی می شود و مورد تایید استان قرار می گیرد را با تسهیلات بخش روستایی و عشایری مورد حمایت قرار می دهیم.

 

عابدی تاکید کرد: در بخش دیگر اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان ماموریت آموزش برخی از رسته  های شغلی که تخصص لازم آن شغل در استان برای متقاضیان وجود ندارد را برعهده دارد.

کد خبر 941061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha