طرح ترافيك خبرنگاران تا زمان تخصيص سهميه سال جارى اعتبار دارد

سعیدیان فر از ادامه اعتبار طرح ترافیک سال گذشته خبرنگاران تا زمان تخصیص سهمیه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافيك شهردارى تهران؛ «عمار سعیدیان‌فر» با بيان اينكه تا زمانی که سهمیه طرح ترافیک سال ۹۹ خبرنگاران تخصیص داده نشود، طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۸ اعتبار دارد تصريح كرد: در حال حاضر مدارك بارگذاري شده خبرنگاران در سامانه در حال بررسي است و به تدريج معرفي نامه رسانه ها نيز ارسال ميشود.

مدير واحد ساماندهى محدوده و طرح هاى ترافيكى اظهار داشت: پس از بررسى مدارك خبرنگاران ، سايت " تهرانِ من" به مدت يك هفته مجددا باز خواهد شدكه آندسته از خبرنگارانى كه نقص مدارك داشته و يا مداركشان نيازمند ويرايش است، امكان ويرايش و بارگذاري مدارك را خواهند داشت .

سعيديان فر ادامه داد: تخصيص سهميه خبرنگاران از سوى كميته اي ٧ نفره متشكل از معاونت حمل و نقل و ترافيك ٢ نفر نماينده از كميسيون عمران و حمل و نقل و كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران، معاونت مطبوعاتى وزارت فرهنگ و ارشاد ، انجمن صنفى روزنامه نگاران استان تهران ،انجمن صنفى رسانه هاى غير دولتى و انجمن صنفي عكاسان مطبوعاتى ايران در حال انجام است .

به گفته وي پس از اعلام تخصيص سهميه طرح ترافيك خبرنگاران، تخصيص كارت بليط مترو هم صورت خواهد گرفت كه جزئيات آن نيز متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 941171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha