اهدا جوایز به اسامی «معصومه»  و «رضا» به همت کانون شهید  رحمتی بیرجند

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رحمتی در بیرجند گفت: در دهه كرامت به افرادی كه دارای اسامی مبارک «معصومه» و «رضا» هستند به قيد قرعه جوايزی اهدا می‌شود.

«علی محمدپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید محمدرضا رحمتی مسجد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در مهرشهر بیرجند از سال ۹۳ راه اندازی شده است و تاکنون برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برگزار کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمد رضا رحمتی در بیرجند با بیان اینکه آذین بندی مسجد از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در جشن میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت است، گفت: امسال به دلیل به وجود آمدن شرایط موجود و پیشگیری و مقابله با کرونا جشن و برنامه های دهه کرامت با محدودیت به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در دهه كرامت به افرادی كه دارای اسامی مبارک «معصومه» و «رضا» هستند به قيد قرعه جوايزی اهدا می‌شود.

 

محمدپور با اشاره به توزیع گل بین دختران همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر، افزود: همچنین در دهه کرامت پیش‌بینی شده بسته های فرهنگی با رعایت مسائل بهداشتی در پایانه مسافربری توزیع شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمد رضا رحمتی در بیرجند بیان کرد: این کانون فرهنگی و هنری با کمک خیران در ایام کرونایی اقدام به توزیع بیش ۶۰ بسته غذایی در بین نیازمندان کرده است.

 

وی با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی و هنری شهید محمد رضا رحمتی با همکاری پایگاه بسیج با تلاش های بی وقفه و مداوم از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا شروع به ضد عفونی مسجد و سطح معابر و منازل محله کرده است، گفت: همچنین در بین نمازگزاران ماسک و دستکش رایگان و بروشور به‌منظور آگاه‌سازی و مشارکت مردمی برای مقابله با ویروس کرونا توزیع شده است.

 

محمد پور در پایان با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی برای فعالان این مسجد در فضای مجازی، بیان کرد: تلاش شد از بستر فضای مجازی برای برنامه فرهنگی و هنری بهره گرفته شود.

کد خبر 941175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha