قوه قضائیه نقش محوری در پاسداری از کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان دارد

جهانگیری با بیان اینکه دستگاه قضائی در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی و اجرای عدالت، خدمات بزرگی ارائه کرده است گفت: قوه قضائیه به‌عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش محوری در پاسداری از کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان دارد.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گراميداشت هفته قوه قضائیه و ياد و خاطره شهدای هفتم تير و در رأس آنها شهيد آيت‌الله بهشتی (ره) اظهار کرد: شهيد بهشتی در ایمان، تقوا و عدالت نمونه و به تعبير امام خمینی (ره) او يک ملت بود.

 

فرماندار اندیمشک افزود: تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی مملو از ایثار و تلاش و زحمات صادقانه شخصیت‌های برجسته و والایی است که برای همیشه الگو شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضائی همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی و اجرای عدالت، خدمات بزرگی ارائه کرده است اذعان داشت: قوه قضائیه به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش محوری در پاسداری از کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان دارد.

 

جهانگیری تصریح کرد: شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش برای مردم ایران اسلامی، تلخ و اندوهبار بود و گذر زمان هیچگاه این تلخی را از اذهان و قلوب مردم پاک نکرده است و این شهدای گرانقدر، سمبل عدالت و ایمان و ایثار برای دفاع از ارزش های اسلامی هستند.

 

وی با بیان اینکه حوادثی همچون حادثه تلخ هفت تير، ناشی از دشمني منافقين و بدخواهان انقلاب اسلامی بود که با تمام توان قصد ضربه به ایران و فرزندان مخلص این دیار را داشتند عنوان کرد: امروز معرفی هرچه بیشتر آرمان و اهداف شهدای والامقامی همچون شهید بهشتی، نیاز ضروری جامعه است.

 

فرماندار اندیمشک در ادامه با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی بیان کرد: معرفی اسلام ناب محمدی به دنیا، نیازمند تبلیغات صحیح و اثربخش است.

 

وی ادامه داد: بیان زیبایی‌های دین و ارزش‌های اسلامی و اعتلای فرهنگ غنی و پربار اسلامی و تشریح و ترويج شاخص‌های اعتقادی با تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) شکلی دیگر به خود گرفت و اين سازمان در طول سالیان متمادی در توسعه و ترویج فرهنگ ديني و ارزش‌های اسلامی گام‌هایی بزرگ برداشته است.

 

جهانگیری خاطر نشان کرد: تربیت و آشنایی بهتر و بیشتر نسل‌های جامعه با ارزش‌ها و تقویت معنویت در بین آحاد جامعه، مرهون تلاش فعالان دلسوز مجموعه عظیم سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

کد خبر 941239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha