کانون پرورش فکری یکی از پایگاه‌های امن فکری برای کودکان و نوجوانان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: یکی از پایگاه‌های امن فکری برای کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با تاکید بر لزوم تعامل و همگرایی بین مجموعه‌های فرهنگی استان گفت: با توجه به متنوع بودن فعالیت‌های فرهنگی هنری لازم است هماهنگی و تعامل بین مراکز فرهنگی و آموزشی اتفاق بیفتد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه کودکان و نوجوانان نسل بسیار حساس و آینده ساز جامعه هستند، خاطرنشان کرد: گره زدن یک نوجوان و جوان با حوزه فرهنگ و هنر یک کار واجب تلقی می‌شود به خصوص که این کار در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ دینی و قرآنی باشد تا آینده سازان این نظام به درستی در مسیر دین قرار گیرند.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های دو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: وقتی یک نوجوان به درستی در مسیر هنر رشد کند و تاثیرگذار باشد می‌توانیم بگوییم هنرمندان انقلابی در آینده این نظام خواهیم داشت و این همان نقش اساسی است که دو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند به درستی و با تعامل صحیح ایجاد نمایند.

 

حجت الاسلام معتمدی بر لزوم داشتن نگاه پژوهش محور در تمامی امور اظهار کرد: یکی از پایگاه‌های امن فکری برای کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری است که برای معرفی کتاب خوبی که هم نسل جدید و هم خانواده آنها را جهت دهد، تلاش دارند و این ظرفیتی است که در اختیار کانون پرورش فکری قرار گرفته است.

 

«سید محمد قلمکاریان» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام معتمدی به بیان فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری در سطح استان پرداخت و بر لزوم تعامل و همکاری دو مجموعه تاکید کرد./

کد خبر 941288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha