پایگاه فهما به دیده شدن فعالیت کانون‌های مساجد در مناطق محروم کمک کرده است

محفوظیان گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی فهما به دیده شدن فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری در همه نقاط کشور چه مناطق شهری و چه روستایی و محروم کمک کرده است.

«سید احمد محفوظیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی فهما اظهار کرد: راه‌اندازی این پایگاه اقدام خوبی در جهت اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کانون‌های مساجد به سایر اقشار جامعه است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: ستاد فهما با راه‌اندازی این پایگاه رویداد خوبی را در جهت لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اطلاع‌رسانی خدمات به مردم انجام داد.

 

وی عنوان کرد: این پایگاه به دیده شدن فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری در همه نقاط کشور چه مناطق شهری و چه روستایی و محروم کمک کرده است.

 

محفوظیان افزود: زمانی کانون‌های مساجد فعال هم نمی‌توانستند اطلاع‌رسانی و تبلیغات خوبی را در خصوص فعالیت‌های خود داشته باشند ولی با این اتفاق مبارک از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور این زمینه فراهم شد که امیدواریم با جدیت ادامه پیدا کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود کانون‌های مساجد را پایگاهی برای کشف استعدادهای جوانان و نوجوانان به ویژه در مناطق محروم دانست و اضافه کرد: مردم باید بدانند و اطلاع داشته باشند که خادمان آنها در کانون‌های فرهنگی هنری چه خدماتی را ارائه می‌دهند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر حرکت خودجوش متولیان فرهنگ و هنر در مساجد را حرکتی ستودنی دانست و اذعان داشت: این اقدامات باید دیده و به مردم گزارش داده شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه جوانان مساجد در خط مقدم خدمت هستند یاد آور شد: این خدمات در بخش‌های مختلف است، یک روز در سدسازی جهت جلوگیری از سیل، یک روز در کمک به زلزله‌زدگان و امروز نیز در مبارزه با ویروس کرونا ارائه می‌شود و این افراد همیشه خدمتگزار خوبی برای مردم بودند.

 

کد خبر 941313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha